Najczęściej zadawane pytania...

1. Chcesz wiedzieć jaki status ma obecnie Twoje zamówienie?

Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto i wchodząc w Historię zamówień. Jeżeli nie założyłeś/aś konta podczas zakupu możesz sprawdzić na stronie dla gości - kliknij tutaj

2. Kiedy dojdzie moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać jak najszybciej będzie to możliwe. Szczegóły wysyłki można znaleźć pod adresem: https://smalldesign.pl/info/dostawa.html

3. Pomimo opłacenia zamówienia, jego status nie zmienił się na opłacone, dlaczego?

Najczęstrzym błędem jest nie podanie numeru referencyjnego zamówienia w tytule przelewu. Dzięki niemu identyfikowane są i pobierane z konta. Najszybszym sposobem na zaksięgowanie płatności jest przesłanie potwierdzenia przelewu. Pozwoli to nam zweryfikować i zmienić status zamówienia.

4. Mail przypominający pomimo dokonania przelewu?

Jeżeli otrzymali Państwo e-mail przypominający pomimo dokonania przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasze e-mail: smalldesignpl@gmail.com, będziemy mogli od ręki zatwierdzić taki przelew i zmienić status zamówienia na "W trakcie realizacji".

5. Płatność online (tpay.com) nie powiodła się lub została przerwana, co mogę zrobić?

Wystarczy dokonać płatności przelewem na dane, które znaleźć można na stronie https://smalldesign.pl/info/platnosci.html. Znajdują się tam wszelkie informacje potrzebne do dokonania przelewu tradycyjnego. Jeżeli zależy Państwu na szybkim zaksięgowaniu wpłaty prosimy przesłać potwierdzenie przelewu na e-mail: sklep@smalldesign.pl

6. Czy wysyłamy za pobraniem?

Nie, na chwilę obecną nie wysyłamy produktów za pobraniem.
Pamiętaj, że ew. zwroty lub reklamację należy składać za pomocą poczty e-mail.

Nasz e-mail: smalldesign.bok@gmail.com

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat cookie znajdziesz w polityce prywatności.