Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania i odpowiedzi

1. Pomimo opłacenia zamówienia, jego status nie zmienił się na opłacone, dlaczego?
Najczęstrzym błędem jest nie podanie numeru referencyjnego zamówienia w tytule przelewu. Dzięki niemu identyfikowane są i pobierane z konta. Najszybszym sposobem na zaksięgowanie płatności jest przesłanie potwierdzenia przelewu. Pozwoli to nam zweryfikować i zmienić status zamówienia.

2. Mail przypominający pomimo dokonania przelewu?

Jeżeli otrzymali Państwo e-mail przypominający pomimo dokonania przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasze e-mail: smalldesignpl@gmail.com, będziemy mogli od ręki zatwierdzić taki przelew i zmienić status zamówienia na "W trakcie realizacji".

3. Płatność online (tpay.com) nie powiodła się lub została przerwana, co mogę zrobić?

Wystarczy dokonać płatności przelewem na dane, które otrzymasz w e-mail po złożeniu zamówienia. Znajdują się tam wszelkie informacje potrzebne do dokonania przelewu bankowego. Jeżeli zależy Ci na szybkim zaksięgowaniu wpłaty prosimy przesłać potwierdzenie przelewu na e-mail: smallbabydesign@gmail.com

4. Czy wysyłamy za pobraniem?

Nie, na chwilę obecną nie wysyłamy produktów za pobraniem.